
Republika ali srečno pot Greta Garbo je poligon hrepenenj. Telo sledi lastnim interesom, prikrojuje identitete, rešuje posledice zavrnitev in išče prostor, da izrazi potlačeno.
Izhodišče predstave predstavljajo ekspresionistične klavirske kompozicije, polne fragmentov in kompleksne dinamike, slovenskega skladatelja Marija Kogoja z naslovom Bagatele. Poleg Kogoja se predstava navezuje na avantgardista Ferda Delaka in njegov projekt Serata artistica giovanile, ki ga je Delak razumel kot »koreografično skico o odrskem življenju«.
Plesna predstava izhaja iz kvaziinstitucionalnega statusa sodobnega plesa v Sloveniji in temelji na užitku do fizičnega in gibajočega. V predstavi je sedem performerk v položaju, ko jih zapeljujeta lastna želja in užitek. Obenem pa se poskušajo poistovetiti s svojo družbeno vlogo in se izogniti ujetosti v odnos, v katerem bi lahko upoštevale le učinke svoje maske na druge.